16
Okt
6:15 am — 7:15 am
Fitnes center Body Sense
Ulica 15. maja 24

Koper, 6000 Slovenija

PONEDELJEK – PETEK: 05:00 – 24:00
SOBOTA: 05:00 – 24:00
NEDELJA in PRAZNIKI: 10:00 – 24:00

Ulica 15. maja 24 Koper

Tel: (05)-639-11-00


Dragi člani!

Čas je omejen in dragocen! Ravno zato, da boste lažje usklajevali obeznosti z treningom smo za vas pripravili urnik fitnesa zgoraj ter urnik in razpored skupinskih vadb, ki si ga lahko ogledate v koledarju spodaj.

Loading Dogodki
  • This event has passed.

HIIT ENERGY – boljše od kave

Je visoko intenzivna intervalna vadba, kjer se vaje izvaja med kombinacijo KRATKIH časovnih intervalov. Ker so intervali kratki, se vadeči potrudijo, da dajo vse od sebe. Vaje so najrazličnejše, od lahkih aerobnih in aerobičnih vaj, do kompleksnih vaj pri katerih je vključeno celo telo.

Prednost kratkih intervalov je ta, da ti poženejo kri po žilah, dvignejo srčni utrip, pospešijo metabolizem in kurjenje maščob. Vsi dejavniki skupaj povzročijo dvig energije, kar ugodno vpliva na razpoloženje, lakoto in nivo energije čez cel dan.

0%

STOPNJA TEŽAVNOSTI
VISOKO

Kljub temu, da vadba spada med bolj naporne, nobena kapljica potu ni odveč, saj so rezultati izjemni. S tovrstno vadbo se kurijo maščobe, pospeši se metabolizem, izboljšajo se koordinacija, kondicija in funkcionalnost srčno-žilnega sistema.

Vadba se začne z ogrevanjem, kjer se počasi zvišuje intenzivnost, zato da se vadeči na prijeten način zbudijo in ogrejejo ter pripravijo na jedro vadbe. Vaje popestrimo z najrazličnejšimi pripomočki, kot so uteži, slide-i, žoge, step itd. Na koncu se izvaja še raztezanje (»stretching«).

Why HIIT? HIIT is excellent for:

  • losing body fat (while retaining lean body mass),
  • strengthening the cardiovascular system,
  • developing sport-specific energy systems (e.g. training for that Olympic hockey team),
  • developing “work capacity” (i.e. the ability to tolerate a high level of intensity for a longer period),
  • improving fat and carbohydrate oxidation in skeletal muscle,
  • developing “mental toughness”,
  • making you a badass,
  • challenging the fast twitch muscle fibres — the fibres that are great for strength, power and looking buff.
|Recurring Dogodek (poglej vse)

An event every week that begins at 6:15am on ponedeljek, sreda and petek, repeating until 25/06/2018

Podrobnosti

Datum:
16 oktobra
Čas:
6:15 dop - 7:15 dop
Dogodek Categories:
,

Upcoming Events

19
Okt

Yoga

6:00 am — 7:00 am
19
Okt

Pilates

4:30 pm — 5:30 pm

S Pilatesom krepimo celotno telo, kar pomeni, da z enostavnimi in kompleksnejšimi vajami treniramo vse od globalnih mišic, ki prispevajo k obliki telesa, do težje dostopnih, manjših in šibkejših mišic, ki pripomorejo k stabilnosti sklepov in pravilni ter zdravi telesni drži. Pri Pilatesu posvetimo največ pozornosti ravno telesni drži in zavedanju telesa, s tem pa…