13
Okt
4:00 pm — 5:30 pm
Fitnes center Body Sense
Ulica 15. maja 24

Koper, 6000 Slovenija

PONEDELJEK – PETEK: 05:00 – 24:00
SOBOTA: 05:00 – 24:00
NEDELJA in PRAZNIKI: 10:00 – 24:00

Ulica 15. maja 24 Koper

Tel: (05)-639-11-00


Dragi člani!

Čas je omejen in dragocen! Ravno zato, da boste lažje usklajevali obeznosti z treningom smo za vas pripravili urnik fitnesa zgoraj ter urnik in razpored skupinskih vadb, ki si ga lahko ogledate v koledarju spodaj.

Loading Dogodki
  • This event has passed.

MUAY THAI – TAJSKI BOKS

Muay Thai je borilna veščina pri kateri se izvaja tako ročna kot nožna tehnika (v vse višine telesa). Dovoljena je tudi uporaba komolcev in kolen.

Pri treningih tajskega boksa je zelo pomembna tehnika, zato poteka učenje tako v kontaktu s partnerjem kot tudi na fokuserjih in vreči za boks.

Treningi so primerni za moške in ženske, zato ste na vadbo tajskega boksa vabljeni vsi, ki si želite izboljšati svoje telesno in duhovno zdravje, dvigniti samozavest, povečati vitalnost, gibljivost in ravnotežje ali celo izgubiti odvečne kilograme med prijetnim druženjem.

Starost in spol nista omejitev. V bistvu je edina omejitev v glavi, vendar je tudi to mogoče premagati.

0%

STOPNJA TEŽAVNOSTI
VISOKO

Potek treninga:

Treningi so prilagojeni stopnji znanja posameznika, zato obstajajo začetni, rekreacijski in napredni treningi.
Ne glede na nivo znanja treniramo vsi skupaj, saj le tako lahko dobi učenec pravi vpogled v veščino in doživi njeno pravo vzdušje.

Za vadbo tajskega boksa potrebujemo:

  • kolebnico,
  • bandažne povoje,
  • rokavice za boks 12-OZ,
  • ščitnike za golenico in nart,
  • ščitnik za zobe,
  • kratke hlačke in majico,
  • brisačko,
  • plastenko vode (1L)

V dvorani treniramo bosi!

|Recurring Dogodek (poglej vse)

An event every week that begins at 4:00pm on ponedeljek, sreda and petek, repeating until 20/06/2018

Podrobnosti

Datum:
13 oktobra
Čas:
4:00 pop - 5:30 pop
Dogodek Category:

Upcoming Events

19
Okt

Yoga

6:00 am — 7:00 am
19
Okt

Pilates

4:30 pm — 5:30 pm

S Pilatesom krepimo celotno telo, kar pomeni, da z enostavnimi in kompleksnejšimi vajami treniramo vse od globalnih mišic, ki prispevajo k obliki telesa, do težje dostopnih, manjših in šibkejših mišic, ki pripomorejo k stabilnosti sklepov in pravilni ter zdravi telesni drži. Pri Pilatesu posvetimo največ pozornosti ravno telesni drži in zavedanju telesa, s tem pa…